BUSINESS LIFE: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΠΕΛΑΣ... Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ;: ΜΕΤΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

Μάρκα: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
SKU: 041679
14,92€

Περιγραφή

Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών; Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας!Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται:- Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται- Χειρισμός παραπονούμενων πελατών- Σύνταξη απαντητικής επιστολής - Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού - Τα παράπονα των υπαλλήλων- Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν- Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων.Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε. Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2008-10-01
Σελίδες:
189
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
24Χ17Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
392 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me