ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (CRM) ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2Η ΕΚΔΟΣΗ

SKU: 288796
11,00€

Περιγραφή

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM). Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies), πολλά από τα οποία βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα από έρευνες μάρκετινγκ. Σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου, μετά το τέλος της σχετικής ύλης, παρουσιάζονται ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται στον αναγνώστη πλήρης, ανανεωμένη, και σύγχρονη ενημέρωση για το γνωστικό αντικείμενο και την έρευνα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε διεθνές επίπεδο. Το βιβλίο υποστηρίζεται επίσης από ηλεκτρονικό υλικό (ανανεωμένα στοιχεία και σχετικά θέματα) στην ιστοσελίδα του συγγραφέα. Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως χρήσιμος οδηγός αναφοράς για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων. Περιέχει ποικιλία παραδειγμάτων εφαρμογής στο Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών.

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Α.
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2020-10-01
Σελίδες:
183
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
240Χ170Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
250 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me