"Τον Απρίλιο του 2006 η Λυρική Σκηνή, μέσω του Νίκου Δοντά, μου ζήτησε προτάσεις σχεδιασμού για τις αφίσες των παραστάσεων της σεζόν 2006-2007. Του πρότεινα μια σειρά εικονογραφήσεων των 12 παραστάσεων, με στόχο να ξεχωρίζουν από ό,τι βλέπαμε εκείνη την εποχή, να μεταφέρουν το μήνυμα ότι η Λυρική Σκηνή είναι σύγχρονη έως και πειραματική. Ταυτόχρονα ο στόχος μου, που παρέμεινε σταθερός σε όλη τη διάρκεια της δεκάχρονης συνεργασίας μας, ήταν να εκφράσω στην επιφάνεια της αφίσας, με τον πιο απλό και ξεκάθαρο τρόπο, το κεντρικό θέμα, το ουσιαστικό στοιχείο του κάθε έργου. Λίγο πριν, είχαμε ολοκληρώσει στο γραφείο μια πειραματική δουλειά που βασιζόταν στα πρόσωπα (πορτρέτα) των άμεσων συνεργατών μου. Αυτή την ιδέα μετέφερα στον πρώτο κύκλο, δίνοντας το πορτρέτο του κεντρικού προσώπου του κάθε έργου. Από χρόνο σε χρόνο ξεδιπλώθηκαν οι εικόνες, με μια νέα κεντρική ιδέα για κάθε περίοδο και ταυτόχρονα με την προσπάθεια η ταυτότητα της Λυρικής Σκηνής να είναι άμεσα αντιληπτή, ξεκάθαρη και μοναδική. Η μεταφορά της Λυρικής στο ΚΠΙΣΝ το 2017 σήμανε και τη γέννηση της εναλλακτικής σκηνής, της οποίας την εικαστική ταυτότητα ανέλαβε εξ ολοκλήρου έκτοτε και έως και τη σεζόν 2019-2020, όπως φάνηκε στην πορεία, ο γιος μου Μενέλαος, καθώς οι δικές του προτάσεις επιλέγονταν σταθερά έναντι των δικών μου κάθε χρόνο. Η δουλειά μας απαιτεί να είσαι πάντα νέος, που σημαίνει κυρίως να βλέπεις και να αναγνωρίζεις στους νέους αυτό που μόνο εκείνοι μπορούν να φέρουν". Γιάννης Κουρούδης "Ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής είχα τη χαρά να συνεργαστώ με τον Γιάννη Κουρούδη, έναν από τους πλέον επιτυχημένους Έλληνες γραφίστες. Γνώριζα τη δουλειά του, καθώς χάρη σε αυτήν ο οργανισμός είχε αποκτήσει συγκεκριμένο προφίλ και ταυτότητα ήδη από τα χρόνια του θεάτρου «Ολύμπια».Το νέο ξεκίνημα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος σήμανε τη λειτουργία σε δύο σκηνές, την Κεντρική και την Εναλλακτική, αλλά ταυτόχρονα και τη δυναμική προβολή του οργανισμο