ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Μάρκα: INTERBOOKS
SKU: 077279
15,37€

Περιγραφή

Το μικρό αυτό πόνημα, αναφέρεται στον Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης, και συγκεκριμένα στην ειδικότητα των -Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων-, αφορά το γνωστικό πεδίο της Κοινωνιολογίας και της Ψυχολογίας Τουρισμού. Ο γενικός σκοπός της συγγραφής αυτής της ενότητας είναι: - Η ανάπτυξη γνώσεων και η κριτική αντιμετώπιση των κλάδων τόσο της τουριστικής κοινωνιολογίας όσο και της τουριστικής ψυχολογίας. - Η κατανόηση της σημαντικότητας του ατόμου ως κοινωνικού και ατομικού όντος μέσα στη σύγχρονη πολύπλοκη και πολυσύνθετη κοινωνία. - Η αναγνώριση των διαφορών μεταξύ ατόμων και λαών σε θέματα κουλτούρας, νοοτροπίας, στάσεων, αξιών και ο σεβασμός αυτών των διαφορών. - Η κατανόηση της συμπεριφοράς του τουρίστα - καταναλωτή της εποχής μας, η οποία παρουσιάζει σημαντικότατες αλλαγές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. - Η κατανόηση των επιρροών και αλληλεπιδράσεων του τουρισμού τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. - Η ανάπτυξη ικανότητας επικοινωνίας και η συνειδητοποίηση της σπουδαιότητας των ανθρώπινων κοινωνικών σχέσεων στην επαγγελματική και προσωπική ικανοποίηση. Η συγγραφή αυτή εντόπισε το ενδιαφέρον της στην ολοκληρωμένη, σαφή, ακριβή και ταυτόχρονα επιστημονικά -προσιτή- στους σπουδάζοντες τον τουρισμό, ανάλυση και ερμηνεία των δεδομένων της σύγχρονης κοινωνιολογίας και ψυχολογίας του τουρισμού σε ελληνική και σε διεθνή κλίμακα. Αν το εγχείρημα αυτό είναι πραγματικά πετυχημένο, θα το κρίνουν αυτές και αυτοί στους οποίους και απευθύνεται...

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
ΛΥΤΡΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ Ν.
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2004-01-01
Σελίδες:
208
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
24Χ17Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
250 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me