Στο βιβλίο αυτό επιχειρείται η επιστημονική ανάλυση θεωρητικών και εμπειρικών δεδομένων που αφορούν στις δυσκολίες της παιδαγωγικής επικοινωνίας γονέων παιδιών, με σκοπό να ευρεθούν και να προταθούν λύσεις, οι οποίες μπορούν, αφενός, να εξομαλύνουν τις σχέσεις μεταξύ τους και, αφετέρου, να διευκολύνουν την παιδαγωγική τους αποτελεσματικότητα.Είναι μια θεωρητική προσέγγιση και εμπειρική μελέτη υπό το πρίσμα της κοινωνιολογίας.ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ :Ι. ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ1. Διαπροσωπικές Αντιδράσεις2. Αναφορές σε Δυαδικές και Τριγωνικές Σχέσεις στον Εσω-Οικογενειακό ΧώροΙΙ. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 3. Το Πρόβλημα της Έρευνας4. Παρουσίαση, Σχολιασμός και Ερμηνεία των Δεδομένων της Έρευνας5. Ανάλυση, Κριτική και Συζήτηση των Αποτελεσμάτων της Έρευνας