ΘΕΩΡΙΑ - ΙΔΕΕΣ ΖΩΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Μάρκα: ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ
SKU: 078401
14,00€

Περιγραφή

Ποιο είναι το σημαντικότερο και καλύτερα φυλασσόμενο μυστικό της σύγχρονης κοινωνίας των καταναλωτών; Το άτομο-καταναλωτής μετασχηματίζεται σε προωθητή και ταυτοχρόνως προωθούμενο εμπόρευμα. Αγαθά και πωλητές εμπορεύματα και εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο, εκείνο της αγοράς. Η δοκιμασία που καλούνται να περάσουν τα άτομα προκειμένου να αποκτήσουν τα κοινωνικά "βραβεία" που ορέγονται, απαιτεί τη μετάπλασή τους σε ελκυστικά προϊόντα. Οι ανθρώπινες σχέσεις αποικίζονται από κοσμοθεωρίες και συμπεριφορές που γεννιούνται στην καρδιά της αγοράς. Στο νέο του αυτό βιβλίο, ο μεγάλος κοινωνικός στοχαστής Ζίγκμουντ Μπάουμαν, εξετάζει τον αντίκτυπο των καταναλωτικών στάσεων και προτύπων συμπεριφοράς σε ποικίλες, φαινομενικά ασύνδετες, όψεις της κοινωνικής ζωής: την πολιτική και τη δημοκρατία, τoυς κοινωνικούς διαχωρισμούς και τη διαστρωμάτωση, τις κοινότητες, τη δημιουργία ταυτότητας, την παραγωγή και χρήση της γνώσης και τις προτιμώμενες αξίες.

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
BAUMAN ZYGMUNT
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2008-12-01
Σελίδες:
200
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
21Χ14Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
250 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me