ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ 11 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ 1Η ΕΚΔΟΣΗ

SKU: 094964
9,50€

Περιγραφή

Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρεία τελματωμένη στη μετριότητα και μια εταιρεία κερδοφόρα πέραν πάσης προσδοκίας. Σε αυτό το ευανάγνωστο και απολαυστικό βιβλίο ο Σον Ντόιλ και η Λόρεν Άντερσον -και οι δύο καταξιωμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων- σας παρέχουν πρακτικές συμβουλές μέσα από έντεκα αληθινές ιστορίες επιτυχίας. Είτε είστε ιδιοκτήτης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών ή ένα απλό στέλεχος, αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε ραγδαία τις επιδόσεις σας ώστε: - Να μετατρέψετε τους πελάτες σας στους φανατικότερους οπαδούς της επιχείρησής σας. - Να μειώσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ χωρίς να μειώσετε το πελατολόγιό σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη φήμη της εταιρείας σας. - Να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι θα νιώθουν ενθουσιασμένοι και θα έχουν υψηλά κίνητρα. Οπότε... τι περιμένετε; Απογειώστε την Εξυπηρέτηση των Πελατών σας σήμερα!

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
DOYLE SHAWN ANDERSON LAUREN DOYLE SHAWN
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2016-05-01
Σελίδες:
143
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
210Χ140Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
250 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me