Ο Γκένα, η Μίλα, η Ζέμα, ο Λάζαρος, υποκείμενα και θύματα της Ιστορίας. Μέσα από τη διαπλοκή των σχέσεων μιας οικογένειας –η οποία λειτουργεί σαν μια οθόνη υψηλής ευκρίνειας– μπορεί συναρπαστικά να δει κανείς με εξαιρετικά βαθύ και χιουμοριστικό τρόπο όλο το περίπλοκο σύστημα δυνάμεων που διέπει μια μετα-σοβιετική κοινωνία, για την οποία η Δύση τρέφει μία μυθική όσο και αμφιλεγόμενη, εναγώνια εικόνα. Εδώ, σε αυτό το μυθιστόρημα, η πραγματικότητα είναι τόσο σφύζουσα, όπως ακριβώς σε ένα εμπνευσμένο ντοκιμαντέρ.